اللّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَعَلى آبائِهِ فی هذِهِ السّاعَةِ وَفی کُلِّ ساعَةٍ وَلِیّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَلیلاً وَعَیْناً حَتّى تُسْکِنَهُ أَرْضَک َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فیها طَویلاً

قرآن سوخت و ماندگار تر شد،صهیونیست سوزاندو ازصفحه روزگار محو شد -
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سوزاندن قرآن کریم  توسط یک کشیش مسیحی   به مناسبت سالگرد 11 سپتامبر

حماقت عظمادستان پلید

 

 

قسمت اول: 11سپتامبر

به اختصار یاد آوری میکنیم توطئه 11سپتامبر نه بر علیه آمریکا بلکه بر علیه اسلام رقم خورد .

درست 2 هفته پس از اجلاس دوربان و تایید جهانیان در این اجلاس که رژیم غاصب صهیونیستی نژاد پرست و ضد بشریت است و درست در زمانی که افکار جهانیان بر اقدامات وحشیانه این رژیم متمرکز شد وخشم همه بر علیه صهیونیست برانگیخته شده بود ، برجهای دوقلوی تجارت جهانی فرو ریخت . البته انفجار2برج در مرکز و مهد دموکراسی!! و کشته شدن هزاران آمریکایی ،کمتر هزینه ای بود که صهیونیست باید برای تطهیر چهره کریه نمایان شده خود در اجلاس دوربان می پرداخت والبته جای تعجب است که آن روز کارکنان یهودی این برجها به مرخصی اجباری فرستاده شده بودند.

همزمان ماجرای طالبان و لشکرکشی های آمریکا به خاور میانه مسلمان ، برای مقابله با تروریسم و سلاحهای کشتار جمعی آغاز شد و به این ترتیب عراق و افغانستان و پاکستان ویران شد اما نه سلاحی!! و نه طالبانی!!

و به این ترتیب توطئه11سپتامبر با ترفند فرار به جلو و تعویض چهره تروریست ، بر علیه اسلام رقم خورد....(خوانندگان محترم جهت بررسی بیشتر این ماجرا به کتب تحلیلی منتشر شده رجوع فرمایید.)

قسمت دوم : کشیش مسیحی

در این قسمت در بیانات مقام معظم رهبر (مدظله) تدبر فرمائید:

اشتباه است اگر کسی تصور کند که در این قضایا، فقط کسی یا نویسنده‌ی مزدوری مثل سلمان رشدی یا کاریکاتوریست قلم‌به‌مزدی ـ مثل آنچه که در برخی از کشورهای اروپایی انجام دادند ـ طرف مقابل اسلام است؛ اینها پیاده نظامهای نگون‌بخت و روسیاه استکبار جهانی هستند. طرف قضیه، سیاستهاست. طرف قضیه، اعضای شبکه‌ی استعماری و استکباری دنیا هستند؛ یعنی شبکه‌ی صهیونیستهای غدار و خونخوار و سیاستمدارانی که تحت نفوذ آنها قرار دارند.

 

قسمت سوم : قرآن کریم

در این قسمت نیز فرازی از فرمایشات امام راحل را یاد آور شویم:

قرآن کریم محتاج به فداکارى قشرهاى ملت است، پیغمبر اکرم به این امت چشم دوخته است، نامه‏هاى اعمال پیش ایشان مى‏رود، و ما باید کوشش کنیم که رضایت خداى تبارک و تعالى را به دست بیاوریم. 58/3/9

قسمت چهارم : توهین(سوزاندن قرآن )

براستی کجا سست عمل نمودیم که اینگونه شد.

نگذاریم ذهنمان دیگران یا مسئولان یا هر کسی غیر از خودمان را مقصر جلوه دهد.

مگر نه اینکه در قرآن ، خود قرآن از مهجور بودنش نزد مسلمین گله و شکایت کرده .

 مگر نه اینکه خداوند متعال در قرآن کریم فرموده ای مسلمانان نزاع نکنید که نزاع شما را سست می کند .(نزاع سیاسی و حزبی ، نزاع قومی و ملیتی ، نزاع مذهبی ، نزاع تبلیغاتی وغیره که امروزه گریبانگیر کشور ما و کشورهای مسلمان است)

این وعده خداوند متعال بوده ومحقق است.

و ما اینگونه عمل نمودیم و دشمن کینه و حسد خود را از اسلام و رشد روز افزون آن در قلوب اینگونه بروز داد .

ما اینگونه عمل نمودیم و دشمن سیاست ضد اسلام خود را اینگونه پیش برد.

ما اینگونه عمل نمودیم و دشمن خود را پشت (انجیل) و مسیحیت مخفی نمود.

ما اینگونه عمل نمودیم و دشمن باز هم به مقدسات ما توهین نمود.

قسمت پنجم : هدف

هدف از اقدام نفرت انگیز اخیر آن است که از سوئی مقابله با اسلام و مسلمانان در جامعه مسیحی به سطوح همگانی مردم کشیده شود و با دخالت کلیسا و کشیش، رنگ مذهبی گرفته و پشتوانه ای از تعصبات و تعلقات دینی بیابد، و از سوی دیگر ملتهای مسلمان را که از این جسارت بزرگ به خشم آمده و جریحه دار می شوند از مسائل و تحولات دنیای اسلام و خاورمیانه غافل سازد.(بیانیه مقام معظم رهبری22/6/89)

 

قسمت آخر : عبرت

-ما مسلمانان نمی کذاریم قرآن در زندگی روزمره مهجور و غریب بماند.چون معتقدیم این کتاب راهنمای بشریت در همه عصرها به سوی کمال است.

-ما مسلمانان برای زنده نگه داشتن اسلام و قرآن درهر لحظه و هر موقعیتی آماده فداکاری و نثار جان ناقابل خود هستیم .

-ما مسلمانان خواستار وحدت و همدلی با یکدیگر در مقابل لشگر کفر و استکبار هستیم .

-ما مسلمانان از هر اقدامی برای زمینه سازی ظهور و فرج مولایمان صاحب الزمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) فرو گذار نمی کنیم .




ارسال توسط «« ره پویان »»
آرشیو مطالب
آمار روزانه

بازدید امروز: 123
بازدید دیروز: 228
کل بازدیدها: 104158
لوگوی دوستان
موسیقی وبلاگ


ساعت